Zobacz pełną wersję : Kupujemy drukarkę do zdjęć do domu.
Hej.
Mam dość fotolabów. Ponieważ w tym temacie nie znam się kompletnie, chętnie wysłucham rad.
Nie dawno to samo zdjęcie oddawałem do kilku i za każdym razem dostałem co innego kolorystycznie,
a gdy na koniec dodatkowo 200 zdjęć kobitka mi przykadrowała do jednego formatu, bo akurat miała tak ustawiony sprzęt, mimo że prosiłem o "pełne kadry", to już mnie szlag trafil.
Oczywiście chciałbym by drukarka
- miała jak najlepszą jakość, pełne lub jak najepsze pokrycie sRGB
- była ekonomiczna pod kątem dokupywania tuszu etc.
- za kilka stówek w PLN. Im mniej tym lepiej rzecz jasna.
- wystarczy do formatu A4.
- wyczerpanie jednego wkładu koloru nie blokowało czarnych wydruków... bo słyszałem że tak się zdarza...
Niedługo mam zamiar kupić/pożyczyć sobie kalibrator i ustawić wszystko jak najlepiej się da,
by w końcu mieć większą pewność, że to co na monitorze będzie na wydruku.
Na szybkości wydruku mi nie zależy. Mile widziane konkretne propozycje drukarek. Dzięki.
jak już napisałem w privie, polecam Epson P50, model podstawowy jeśli chodzi o dodatki, ale dający wydruki świetnej jakości. Drukarkę można wyhaczyć już za około 280 PLN co jest dobrą ceną za drukarkę foto (jak dla mnie)
Cena kompletu tuszy to ok 170 pln lub 50 PLN za zamienniki
Popularna jest instalacja zestawu CISS do wyboru na allegro (http://allegro.pl/listing.php/search?string=Ciss&category=9126&country=1) który znacznie obniża koszty wydruku. Nie wiem jak wygląda wtedy sprawa gwarancji.
pozdrawiam
jak już napisałem w privie, polecam Epson P50, model podstawowy jeśli chodzi o dodatki, ale dający wydruki świetnej jakości. Drukarkę można wyhaczyć już za około 280 PLN co jest dobrą ceną za drukarkę foto (jak dla mnie)
Cena kompletu tuszy to ok 170 pln lub 50 PLN za zamienniki